קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

צלעות בקר קארי קצרות עם רוטב חזרת

צלעות בקר קארי קצרות עם רוטב חזרת
צלעות בקר קארי קצרות עם רוטב חזרת יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 600 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 54 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, שמנת, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. נסו צלעות בקר מטוגנות עם גריסים חזרת גביני ורוטב פורטר חמוץ מתוק, צלעות בקר מטוגנות עם מחית תפוחי אדמה, צ'ארד שוויצרי וקרם חזרת, ו צלעות בקר ברוטב בורגונדי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינוט נואר הם בחירה מצוינת לצלעות קצרות בשר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו אספסוף. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.