קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות17
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

צלעות חזיר ברוטב תה ברי

צלעות חזיר ברוטב תה ברי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר ברוטב תה ברי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 33 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 313 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -45 דקות. גשו לסופר וקנו ריבה, מים, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב שקית תה שחור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס צ'אי לאטה מתובל עם קצפת קינמון שוויצרית חמאה כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: צלעות כבש בגריל ואספרגוס עם רוטב ברי בלסמי, Uptown צלעות חזיר ורוטב תפוחים: בשר חזיר צלוי עם תפוחים אסקלופד, ו צלעות חזיר או צלעות חזיר עם רוטב אננס משמש.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת 7cellars Elway. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.