קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 55 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

צלעות חזיר בריח קריבי

צלעות חזיר בריח קריבי
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית ידידותית? צלעות חזיר עם בריח קריבי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 305 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם עד 8 פלפל, סוכר חום בחוזקה, צלעות חזירוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-55 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר מבריקות, צלעות חזיר עם בריח גינס, ו Buttermilk-צלעות חזיר בריח.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.