קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 45 דק.
מנות2
ציון בריאות30
מגזין

צלעות חזיר צלויות

צלעות חזיר צלויות
צלעות חזיר צלויות זה ... ללא גלוטן וללא לקטוז מנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 158 גרם חלבון 123 גרם של שומן, וסך הכל 1877 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. אם יש לך זיגוג צלעות חריף, לשפשף מעט מלח שנרכש, שמן זית כתית נוספת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. מתכונים דומים: צלעות חזיר צלויות, צלעות חזיר צלויות עם אוכמניות דביקות, ו נקי לאכול צלעות חזיר צלויות.

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

צלעות חזיר ניתן לזווג עם פינו נואר, שיראז, ו Zinfandel. צלעות חזיר וענבים צלויים אחרים עם רטבים מתוקים ומתובלים עובדים היטב עם יינות אדומים אלה. אתה יכול לנסות Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.