קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

קאג'ון ג' מבליה

קאג'ון ג' מבליה
קאג'ון ג' מבלאיה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 665 קלוריות, 42 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן. מתאים ל-6 ומחירו 4 מנות.22 דולר למנה. גשו לסופר וקנו סלרי, פלפל קאיין, אורגנו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 67%. נסו קאג'ון ג' מבליה, קאג'ון ג' מבליה, ו קייג'ון עוף ג' מבליה (מתכונים דומים).

מרכיבים

340(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)אנדוי נקניק, מעטפת להסיר ולחתוך 1 'אנדוי נקניק, מעטפת להסיר ולחתוך 1 '" עבה (שימוש מטבח מספריים, הרבה יותר קל)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מועשר או אורז בסמטיאורז לבן מועשר או אורז בסמטי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)397(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)עגבניות חתוכות לקוביות במיץעגבניות חתוכות לקוביות במיץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץסלרי, קצוץ397(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2(חוֹרֶף)& 1 כף תיבול קריאולי תמצית אמריל (ראה להלן מתכון)& 1 כף תיבול קריאולי תמצית אמריל (ראה להלן מתכון)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש2(חוֹרֶף)(קומץ) קמח לכל מטרה(קומץ) קמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)שום טרי טחוןשום טרי טחון2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולה, פעם אחת מסביב למחבתשמן זית כתית מעולה, פעם אחת מסביב למחבת1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש3(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,(1/3 דקלים) תיבול עוף(1/3 דקלים) תיבול עוף454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)שרימפס, גולמי, מפותח וקלוףשרימפס, גולמי, מפותח וקלוף2(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)ללא עצמות, ירכי עוף ללא עור, שומן הוסר וקוביות 1/2 ללא עצמות, ירכי עוף ללא עור, שומן הוסר וקוביות 1/2 " עבה6ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ ו / או טימין טרי, לקישוטבצל ירוק קצוץ ו / או טימין טרי, לקישוט11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזווילי וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פינקה דה ארנטי אלברינו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
פינקה דה ארנטי אלברינו
פינקה דה ארנטי אלברינו
קש חיוור בצבע, עם הניחוחות הפרחוניים והמינרליים המובהקים של ענב אלבארי אניטו, פינקה דהארנטי הוא בין הדוגמאות המעודנות והאלגנטיות ביותר מסוגו. היין הוא בעל משקל בינוני, תוסס על הלשון, מורכב בטעם וארוך על הסיום, עם אופי עסיסי מזכיר כמה מן הטובים ביותר אלזס ריזלינגס.