קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

קאג'ון קרודיט

קאג'ון קרודיט
המתכון קאג'ון קרודיט מוכן בסביבות 10 דקות והוא בהחלט סופר איש מערות, ללא גלוטן, ראשוני ושלם 30 ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. מתאים ל-4 ומחירו 74 סנט למנה מנות. זה הר ד ' אובר יש 49 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. גשו לסופר וקנו מיץ ליים, ומפזרים פלפל קאיין, פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף אדיר של 84%. מתכונים דומים: עשב ממרח עם קרודית?, ירוק אלת לטבול עם קרודיט, ו קרודיט עטוף פרושוטו.

הוראות

1
מסדרים ירקות חתוכים על מגש ומתיזים עליהם מיץ ליים. מתבלים ירקות במלח, אבקת צ ' ילי וקאיין, ואז מגישים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוז 'י וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לקאג' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא תערובת סנטיאגו רואיז אלברינו. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
תערובת סנטיאגו רואיז אלברינו
תערובת סנטיאגו רואיז אלברינו
צהוב בהיר ובהיר. האף אינטנסיבי ומורכב לראווה ניחוחות של פירות (תפוח, אגס, משמש), עשבי תיבול (לימון ורבנה, אניס) ותווים מינרליים. בעל גוף מלא, המורכבות הפירותית שלו חוזרת בשילוב עם מינרליות אבן רטובה על החיך לפני גימור ארוך ופריך. השילוב של חמישה זני ענבים מקומיים לריאס בייקסאס הופך את זה ליין בעל אופי מובהק ייחודי.