קושירגיל
מוכן ב38 דק.
מנות4
ציון בריאות95
מגזין

קארי במיה צמחוני

קארי במיה צמחוני
קארי במיה צמחוני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 21 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 648 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו עגבניות, אבקת כוסברה, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 38 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן 30 כולו, ותפריט טבעוני. נסו איך לבשל: אובו-במיה צמחונית פריד בפירורי לחם, קארי במיה, ו קארי במיה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nigl Freiheit Gruner Veltliner עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.