קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות10
מגזין

קארי עוף ותפוחי אדמה מלזי

קארי עוף ותפוחי אדמה מלזי
המתכון קארי עוף ותפוחי אדמה מלזי יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 45 דקות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 542 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 40 גרם שומן. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו חתיכות עוף, שמן צמחי, אבקת קארי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. נסו [סקירה-מוצר] ספידי מלזי עוף קארי (ft. A1 בשר מיידי קארי רוטב), תבשיל קארי עוף מלזי, ו קארי העוף המלזי של גורדון רמזי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Nigl Freiheit Gruner Veltliner. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.