קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

קימצ'י יוני (פנקייק קמחי) ורוטב טבילה

קימצ'י יוני (פנקייק קמחי) ורוטב טבילה
המתכון קימצ'י יוני (פנקייק קמחי) ורוטב טבילה מוכן בערך 30 דקות. והוא בהחלט יוצא מן הכלל מוצרי חלב חינם וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 100 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן זול מאוד. גשו לסופר וקנו חומץ אורז, ביצים, שמן שומשום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 102 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. . נסו צ'יפס קמחי עם רוטב טבילת סויה, צ'יפס קמחי עם רוטב טבילת סויה, ו פנקייק קמחי סופר קל עם רוטב סויה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את הקימצ ' י, מיץ קמחי, קמח, ביצים ובצל ירוק בקערה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
קמחיקמחי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיץמיץ
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חום שמן צמחי על חום בינוני במחבת גדולה. באמצעות כ 1/4 כוס הבלילה עבור כל פנקייק, לשפוך לתוך מחבת, מתפשט רזה ככל האפשר. מבשלים פנקייק עד להגדיר משחימים קלות, פונה פעם אחת, 3 עד 5 דקות לכל צד. מתבלים לפי הטעם במלח.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
לטאטא יחד את חומץ האורז, רוטב סויה, שמן שומשום, פתיתי פלפל צ ' ילי, זרעי שומשום קלוי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
חומץ אורזחומץ אורז
זרעי שומשוםזרעי שומשום
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מגישים עם פנקייק.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ 'נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לקימצ' י. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. את יכולה לנסות את ליאו סטין ויניארד צ ' נין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.