קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות5
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קינוח פודינג שזיפים

קינוח פודינג שזיפים
קינוח פודינג שזיפים יכול להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 213 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קמח, תחליף ביצה, ציפורן טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. מתכונים דומים: קינוח שזיף של מרתה, קינוח פירור שזיף טרי, ו שזיף-היביסקוס קינוח ג'לטין.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שמנת יחד יוגורט וסוכר. הכה בביצים, אחד בכל פעם, ולאחר מכן תחליף ביצה עד משולב באופן מלא. בקערה נפרדת, לזרוק דומדמניות, צימוקים ופקאנים עם קמח. מקפלים לתערובת יוגורט. מקפלים בלחם, קינמון, allspice, ציפורן ותבלינים פשטידת דלעת.
מרכיבים שתצטרך
עוגת דלעת תבליןעוגת דלעת תבלין
תחליף ביצהתחליף ביצה
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
קינמוןקינמון
דומדמניותדומדמניות
צימוקיםצימוקים
ציפורןציפורן
פקאניםפקאנים
יוגורטיוגורט
לחםלחם
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים לתוך צלחת אפייה 8x8 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור שחומם מראש 40 דקות, עד שנקבע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדומדמניות מיובשותדומדמניות מיובשות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה2ביציםביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט ללא שומןיוגורט ללא שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון7פרוסותSARA LEE ® Soft & Whole Grain White Bread, cubedSARA LEE ® Soft & Whole Grain White Bread, cubed1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן