קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

קיש מייפל-בייקון

קיש מייפל-בייקון
קיש מייפל-בייקון עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 207 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לכם בייקון, מלח גס, ביצים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: מייפל בייקון Cornbread Cupcakes עם ציפוי מייפל מקושט עם בייקון, בייקון נוטלה בראוני נושך W / מייפל קינמון בייקון זיגוג, ו קאפקייקס בנדיקט - Maple Cupcakes עם בייקון שחור ביער, ביצים עלומות, ורוטב Maple Hollandaise.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
מטרתנו בכל שנה היא ליצור יין טבעי, מקסים, מורכב, מאוזן היטב, עם אישיותו, הנציג הטוב ביותר של הבציר שאנחנו יכולים לעשות עם הטרואר שלנו.