קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

קיש צמחוני

קיש צמחוני
קיש צמחוני דורש בערך 1 שעה ו 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה עיקרית זו כוללת 1528 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 89 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו חמאה, קינמון טחון, חלב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. זה הוא יקר למדי מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. עם כפית ציון 28%, המנה הזו לא כל כך גדולה. נסו קיש צמחוני, קיש צמחוני, ו קיש רזה ללא קרום דרום-מערבי {צמחוני} (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים 1 כפית מלח על קישואים ומניחים לשבת במשך 10 דקות לניקוז מים.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
מיםמים
מלחמלח
2
מחממים תנור ל 450 מעלות צלזיוס (235 מעלות צלזיוס). קו מעטפת מאפה בעובי כפול של נייר אלומיניום כבד.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
3
אופים מעטפת מאפה בתנור שחומם מראש למשך 5 דקות; מסירים נייר כסף ואופים עד שהקליפה משחימה קלות, כ -5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
מנמיכים את חום התנור ל -350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
ממיסים חמאה במחבת גדולה על אש בינונית; מבשלים ומערבבים בצל, פלפל ירוק, עגבניות, פטריות, שום וקישואים עד שהם רכים בלבד, כ -5 דקות. מערבבים פנימה אבקת קארי, 1/2 כפית מלח, פלפל וקינמון; כף תערובת ירקות לקרום.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
פלפל ירוקפלפל ירוק
פטריותפטריות
ירקירק
קינמוןקינמון
עגבנייהעגבנייה
קישואיםקישואים
חמאהחמאה
שוםשום
פלפלפלפל
קרוםקרום
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מקציפים ביצים בקערה; מערבבים חלב, גבינת פרמזן וגבינת צ ' דר. שופכים בזהירות תערובת ביצים על ירקות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
ירקירק
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
אופים בתנור שחומם מראש עד שסכין המוחדרת בסמוך למרכז יוצאת נקייה, 40 עד 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
8
תן לעמוד 5 דקות לפני החיתוך.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות5ביציםביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1צביטהקינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת9אינצ ' יםקונכיית מאפה בלתי מוסווהקונכיית מאפה בלתי מוסווה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץעגבניות קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים קצוציםקישואים קצוצים

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית בתפריט? נסה להתאים עם בורדו, שמפניה ובורדו לבן. יין צרפתי מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אך לעיתים רחוקות אתה משתבש בשמפניה. אם הארוחה שלכם דורשת יין לבן, תוכלו לנסות גם בורדו לבן. לקבלת אדום, נסה תערובת בורדו אדומה. שאטו ג ' לוסי בולייה בורדו סופרייר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שאטו ג ' לוזי בולייה בורדו סופריור
שאטו ג ' לוזי בולייה בורדו סופריור
צ 'וטאו ג' אלוסי ביולייה הוא יין משובח עם אף אלגנטי, המסומן בפירות אדומים ותבלינים. לחיך יש מרקם בשרני וטאנינים עדינים.