קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

קל הופין ' ג'ון

קל הופין ' ג'ון
קל הופין ' ג'ון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 8 . מנה אחת מכילה 444 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. 73 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו נקניק בשר, מים, פלפל קאיין, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש באורז הלבן המיידי אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פודינג אורז אפוי כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 90%. נסו סיר איטי הופין ג'ון עם נקניק: אפונה שחורה קלה, הופין ג'ון, ו הופין ג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הנקניק והבצל לסיר גדול על אש בינונית, ומבשלים ומערבבים עד שהנקניק מתחיל להשחים, כ -10 דקות. מערבבים פנימה את האפונה השחורה, ציר העוף, המים ופלפל הקאיין ומביאים לרתיחה. מערבבים פנימה את האורז, מכסים ומבשלים תוך ערבוב מדי פעם עד שהאורז רך, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
ציר עוףציר עוף
נקניקנקניק
בצלבצל
מיםמים
אפונהאפונה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור דרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם להתאים יין לאוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות את סלבך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבינט הלבטרוקן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -21 דולר לבקבוק.
סלבך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבינט הלבטרוקן
סלבך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבינט הלבטרוקן
# 95 יין הצופה למעלה 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר הזה, שיכול להשתמש במעט אווז; אז צפו יין עם יותר תפוח ופחות נענע; דברים פריכים. החבילה נקראת עקב וזה מימין לאנרכט, שממנו מגיע אחד השלישייה הגדולה של יינות הגוש.