קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קסדיות תירס קלויות עם סלסה Tomatillo

קסדיות תירס קלויות עם סלסה Tomatillo
המתכון קלוי קסדיות תירס עם סלסה Tomatillo יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 40 דקות. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 156 קלוריות. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . זה עובד טוב כמו מתאבן. לך לחנות ותביא שמן קנולה, תירס גרעיני מלא, סלסה טומטילו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו טורטיות סטייק עם עגבניות צלויות וסלסה תפוחים, Tomatillo קלוי אש & סלסה תירס, ו קסדיות עוף עם סלסה תירס קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן סלסה Tomatillo.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים 1/2 כפית שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה; מוסיפים תירס, ו לטחון 3 דקות או רק עד תירס מתחיל חום.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף פלפל ו סאוט 1 דקה; להסיר מן המחבת ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
4
מברשת 1 צד של כל טורטייה עם 1/4 כפית שמן; מקום 1 טורטייה במחבת, צד שמן למטה.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים באופן שווה עם 1/3 של תערובת תירס, 1/3 של גבינה, ו 1/3 של פלפל jalapeo; העליון עם 1 טורטייה, צד שמן למעלה. מבשלים 3 דקות או עד השחמה קלה על התחתונה גבינה מתחילה להמיס. בזהירות להפוך quesadilla; לבשל 2 דקות או עד השחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים קסדייה על קרש חיתוך; לחתוך 4 פלחי, באמצעות סכין משונן. חזור על הליך עם טורטיות שנותרו, תירס, גבינה, פלפל jalapeo.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות יין פינו נואר אורגני סטולץ. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.