קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

קציץ הבשר של אמא עם זיגוג קרמל (גרמנית Falsche Haze)

קציץ הבשר של אמא עם זיגוג קרמל (גרמנית Falsche Haze)
קציץ הבשר של אמא עם זיגוג קרמל (גרמנית Falsche Haze) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-6 מנות. מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 318 קלוריות. אם יש לכם לחם, מלח ופלפל, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב הבייקון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבזם אוכמניות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. נסו קציץ בשר גרמני Falscher Hase, רסק תפוחים גרמני קציץ בשר, ו עוגת שוקולד גרמנית עם זיגוג רום וקרם חמאה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

גרמנית עובדת ממש טוב עם Dornfelder וריזלינג. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.