קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקלתית
מגזין

קרום עוגיות חמאה

קרום עוגיות חמאה
קרום עוגיות חמאה עשוי להיות רק הקרום שאתה מחפש. מתאים ל-8 ומחירו 38 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 195 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. אם יש לך סוכר, קינמון טחון, ופלים וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -14 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה הביא לך את כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. עם כפית ציון 8%, מנה זו היא בלתי אפשרית. מתכונים דומים: פאי חמאת בוטנים עם קרום עוגיות, מתוק חמאת בוטנים עוגיות טארט קרום, ו פאי חמאת בוטנים שמנת עם קרום עוגיות שוקולד.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תערובת פלפל גרוס טריתערובת פלפל גרוס טרי
2
בקערה בינונית שלבו את פירורי העוגיות, הסוכר, החמאה או המרגרינה והקינמון; מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה. לחץ לצלחת פאי בגודל 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (15-1/2 אונקיות) עוגיות אוראו, מרוסקותחבילה אחת (15-1/2 אונקיות) עוגיות אוראו, מרוסקות
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
(U-12) שרימפס(U-12) שרימפס
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
3
אופים בתנור שחומם מראש למשך 7 דקות. מגניב.
ציוד שתשתמש בו
תערובת פלפל גרוס טריתערובת פלפל גרוס טרי

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם שרי שמנת, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. סולרה קרם שרי עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
סולרה קרם שרי
סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.