קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

קרם ברול

קרם ברול
קרם ברול אולי רק התוספת שאתה מחפש. מתכון ללא גלוטן וצמחוני זה מגיש 4 . מנה אחת מכילה 558 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 46 גרם שומן. אם יש לכם קרם כפול, חלמונים, תרמיל וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 30%. הציון הזה לא כל כך סופר. נסו קרם ברולה שוקולד לבן עם תות {קרם ברולה ערכת בגידה}, קרם קרמל, קרם ברולה, סירים דה קרם, ו ערמון ערמון ערמון ערמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים את התערובת לכד גדול ומניחים בצד בזמן שמכינים את התבנית.
2
מניחים 4 על 175 מ ל רמקינס במגש צלייה עמוק גדול ויוצקים מים חמים מהברז כך שהוא מגיע בערך 1 ס מ במעלה החלק החיצוני של הרמקינס.שלב 7: ממלאים את הרמקינס בתערובת השמנת ואז מניחים תבנית אפייה גדולה על גבי תבנית הצלייה ומשאירים פער קטן בקצה אחד כדי שהאדים יימלטו.שלב 8: מבשלים בתנור למשך 20 דקות (או עד שמתנדנדים מעט כשאתם מנערים אותם - אם אתם משתמשים ברמקינס עמוקים יותר זה עלול לקחת 30 דקות).שלב 9: מוציאים רמקינס מפח ומצננים על רשת.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1 כוס מיני שוקולד צ'יפס1 כוס מיני שוקולד צ'יפס
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
תערובת פלפל גרוס טריתערובת פלפל גרוס טרי
1
מגישים תוך שעה כדי להבטיח שהקרום שלך עדיין קשה.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים