קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

קשיו רומסקו ירכי עוף

קשיו רומסקו ירכי עוף
ירכי עוף קשיו רומסקו עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון, 40 גרם שומן, ובסך הכל של 461 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לך ירכי עוף, פלפלים קלויים, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש במיץ הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, וכל 30 דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 40%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: קשיו רומסקו ירכי עוף, בצל ירוק בגריל ואספרגוס עם רומסקו (קלוניוטס י אספרגוס קון רומסקו), ו קבב עוף בגריל עם רוטב רומסקו.

הוראות

1
מחממים גריל לבינוני (350 עד 450). מערבבים פלפלים, קשיו, חומץ, מיץ לימון, רוטב חם ומלח בבלנדר. עם מנוע ריצה, להוסיף 1/3 כוס שמן בזרם יציב דרך פתיחת במכסה עד רוטב הוא חלק וקל יותר בצבע. מניחים בצד חצי רוטב.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטב חריףרוטב חריף
קשיוקשיו
פלפליםפלפלים
חומץחומץ
רוטברוטב
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
גרילגריל
2
שמים עוף בקערה ומזלפים את שארית השמן.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הניחו את עור העוף כלפי מטה על סורג הבישול והברישו עם מעט רוטב רומסקו שנותר. צולים, הופכים לעיתים קרובות ומברישים בכל פעם ברוטב נוסף, עד שהעוף משחים היטב ומבושל, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מגישים מעל קוסקוס עם רוטב שמור בצד.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
רוטברוטב