קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות1
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רגיל מריח כל כך טוב צדפות

רגיל מריח כל כך טוב צדפות
רגיל מריח כל כך טוב צדפות הוא pescatarian ומספק כ 6 מנות. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 38 גרם של שומן, וסך הכל 362 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותביאו מים, חמאה רביעית, ראשי סרטנים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. . נסו איך לבשל צדפות טובות Garlicky, צדפות יפניות (צדפות מאודות סאקה), ו צדפות קם האונג (צדפות ריחניות מוזהבות) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.