קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות2
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב השוקולד של דניס

רוטב השוקולד של דניס
רוטב השוקולד של דניס יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מתאים ל-4 ומחירו 2 מנות.45 דולר למנה. מנה אחת מכילה 481 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם יש לכם סירופ תירס, הצעת הגשה: גלידת שעועית וניל, אבקת קקאו הולנדית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. עם כפית ציון 23%, המנה הזו לא כל כך אדירה. נסו קיש לה דניס, יום שישי אנין טעם מומלץ: ארוחת ערב עם דניס, ו פסטה שוקולד עם רוטב שמנת אגוזי לוז שוקולד, שבבי שוקולד לבן ופירות יער טריים (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
שלב תחילה 4 מרכיבים בסיר קטן והביא לרתיחה על אש נמוכה. מבשלים 5 דקות. מכבים את האש, מכסים ומניחים לתלול למשך 15 דקות. מסננים את המוצקים ומחזירים את הנוזל לסיר נקי על אש נמוכה.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מוסיפים את אבקת הקקאו וסירופ התירס ומקציפים לתערובת אחידה. מבשלים במשך 2 דקות. מכבים את האש, מוסיפים את השוקולד הקצוץ ומערבבים עד להמסה. מגניב לטמפרטורת החדר. יכול להיות מכוסה ומאוחסן במקרר עד 1 שבוע.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (32 אונקיות) סוכר קונדיטוריםחבילה אחת (32 אונקיות) סוכר קונדיטורים
1/2 כוס סוכר גס1/2 כוס סוכר גס
3 (1.4 אונקיות) חטיפי שוקולד חלב-טופי, כגון הית' או סקור, קצוצים דק3 (1.4 אונקיות) חטיפי שוקולד חלב-טופי, כגון הית' או סקור, קצוצים דק
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
מזלפים מעל גלידת שעועית וניל ומקשטים בנענע
מרכיבים שתצטרך
1 גרגיר וניל שלם, מפוצל1 גרגיר וניל שלם, מפוצל
1 כוס בוטנים מלוחים אדומים עם קליפה, זמין במעבר החטיפים של השוק1 כוס בוטנים מלוחים אדומים עם קליפה, זמין במעבר החטיפים של השוק
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)