קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות65
מגזין

רוטב מנגל דרומי

רוטב מנגל דרומי
רוטב מנגל דרומי יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מתכון זה מכין 12 מנות עם 255 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הביא לך את כולםמתכונים. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. אם יש לכם חומץ תפוחים, פפריקה טחונה, פתיתי פלפל צ'ילי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 90%. ציון זה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: רוטב ברביקיו טבעוני תוצרת בית, רוטב ברביקיו לבן דרומי, ו רוטב ברביקיו דרום קולה.

הוראות

1
באמבט גדול ונקי מערבבים יחד את חומץ הסיידר והקטשופ. מתבלים בפתיתי צ ' ילי, פלפל קאיין, פלפל שחור ופפריקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
פלפל שחורפלפל שחור
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
קטשופקטשופ
פפריקהפפריקה
2
מערבבים היטב, ולאחסן במיכלים אוויר חזק. זה לא צריך להיות מבושל.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות את שניידר נידרהאוזר הרמנשל ריזלינג טרוקן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
ויינגוט שניידר נידרהאוזר הרמנשל ריזלינג טרוקן
ויינגוט שניידר נידרהאוזר הרמנשל ריזלינג טרוקן
ניחוחות סמוקי להוביל לתוך חיך זה משיי להפליא, מלוח ורהוט; פריחת הדובדבן ואת חרטום אולטרה היי; ניפ עדין של חוט צ ' ילה על הסיום אינו בולט על המורכבות קליל מגניב. אני לא זוכר בציר טוב יותר של היין הזה.