קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

רוטב סטייק הצלע של ג'י

רוטב סטייק הצלע של ג'י
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרינדה, אז תנו הזדמנות ל רוטב סטייק הצלע של G. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 309 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 109 אוהדים. אם יש לכם בצל, מיץ לימון, סוכר חוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-35 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. עם כפית ציון 68% המנה הזאת טובה. נסו רוטב סטייק צלע, רוטב סטייק צלע, ו סטייק צלע עם מרינדה לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה רדודה, לשלב רוטב סויה, סוכר חום, מיץ לימון, שמן זית, שום, בצל, זנגביל ופלפל. סטייק מעיל עם מרינדה, כיסוי, ומקרר לפחות 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
רוטב סויהרוטב סויה
מרינדהמרינדה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
בצלבצל
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים גריל חיצוני לחום גבוה, ואח שמן קל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
סטייק גריל במשך 7 עד 8 דקות לכל צד, או כדי doneness הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות ניקל & ניקל האריס יין מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.