קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

רוטב סטייק הצלע של מליסה

רוטב סטייק הצלע של מליסה
רוטב סטייק הצלע של מליסה יכול להיות רק המרינדה שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 35 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 401 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. גשו לסופר וקנו מרינדה טריאקי בבקבוק, סטייק צלע, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. . נסו רוטב סטייק צלע, רוטב סטייק צלע, ו סטייק צלע עם מרינדה לימון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו רוברט מונדבי עמק נאפה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Valley Merlot
Robert Mondavi Napa Valley Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.