קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות8
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רול האביב סרטני

רול האביב סרטני
צריך מתאבן חלב חינם? רול האביב Crawfish יכול להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 354 גרם של שומן, וסך הכל 3161 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הווייטנאמי. גשו לסופר וקנו כרוב ירוק, בטן חזיר, חרדל קריאולי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג האביב שלך. נסו ספרינג רול, גלישת ספרינג רול פריך, ו סומסום-רול האביב עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את השמן בסיר עבה 1-גלון וחום ל 350 מעלות F. להפחית את החום ולהחזיק ב 350 מעלות F עד הבישול.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בקערה, מערבבים את הכרוב, כרוב ירוק, מלפפון, בצל ונבטים. מתבלים עם המלח והפלפל, ואז מתמזגים עם הסרטנים וחזיר. שוב, לערבב יחד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כרוב ירוקכרוב ירוק
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
מלפפוןמלפפון
כרובכרוב
נבטיםנבטים
בצלבצל
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לאחר ערבוב המילוי, מניחים את העטיפות על דלפק יבש עם נקודות ב 12, 3, 6 ו 9 בערב, ויוצרים יהלום. לאחר הנחת העטיפות, מברשת קלות את הקצוות עם תרחיף מוכן, ולאחר מכן במקום 1/6 של המילוי במרכז העטיפה.
4
לאחר מכן, להביא את הנקודה התחתונה מעל המילוי ולחץ על הקצה למטה כדי לאטום את נקודת 6, ואז לחזור עם 3 ו 9 נקודת שעה ושוב לאטום. לאחר סגירת שלוש הנקודות, התגלגלו בחוזקה מלמטה למעלה, וחזרו על התהליך עם הלחמניות הנותרות. לאחר מכן, מניחים את הלחמניות במקרר במשך 30 דקות כדי לעזור לאטום.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
5
לאחר קירור, מניחים את הטיגון ומבשלים עד חום זהוב, 4 עד 5 דקות, ולאחר מכן להסיר מן השמן. לאפשר להתייבש על מגבות נייר, ולאחר מכן לחתוך לחצי ומגישים עם איולי.
מרכיבים שתצטרך
איוליאיולי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק כרוב ירוקפרוס דק כרוב ירוק454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)זנבות סרטנים מבושליםזנבות סרטנים מבושלים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל קריאוליחרדל קריאולי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון קצוץמלפפון קצוץ6גלילי אביב או עטיפות אגרולגלילי אביב או עטיפות אגרול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל ירוק טחוןבצל ירוק טחון11 קילו קישואים,חלקים שווים מלח ופלפל לבן טחוןחלקים שווים מלח ופלפל לבן טחון1מיץ לימוןמיץ לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי דייקון או שעועית מונגנבטי דייקון או שעועית מונג596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ113(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)בשר חזיר מבושל או בייקון, מגוררבשר חזיר מבושל או בייקון, מגורר11 קילו קישואים,תיבול פירות ים, כגון מפרץ הישןתיבול פירות ים, כגון מפרץ הישן2בצל צהוב בינוני, קצוץ2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב גלם מגורר (נאפה או לבן)כרוב גלם מגורר (נאפה או לבן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהכנת תרחיף (מים חלקים שווים עמילן תירס) מעורבב היטבהכנת תרחיף (מים חלקים שווים עמילן תירס) מעורבב היטב

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

סרטן נהרות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו Muscadet. למרות שמנות ים שונות בהחלט יכולות לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את העבודה ולא יטביע שום טעמים עדינים. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.