קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רולדת זרעי פרג לימון

רולדת זרעי פרג לימון
רולדת זרעי פרג לימון היא חלב חינם ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 251 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זה הוא מאוד סביר מתכון לחובבי האוכל האירופי. אם יש לכם קרם לימון בבקבוקים, קמח עוגה, סוכר מגורען וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מרהיב כף ציון של 12%. נסו חטיפי גרנולה זרעי פרג שקדים לעיסים (גם וריאציה של פרג לימון), מאפינס פרג לימון מקמח קוקוס עם ציפוי לימון שמנת, ו לחם פרג לימון ללא גלוטן עם זיגוג דבש-לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מצפים מחבת ג 'לי-רול בגודל 15 על 10 אינץ' בתרסיס בישול; תחתית השורה בנייר שעווה. מצפים נייר שעווה בתרסיס בישול; אבק עם 2 כפיות קמח.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ג'ליג'לי
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
מחבתמחבת
3
מקציפים חלבונים במהירות גבוהה של מיקסר עד קצף. מוסיפים בהדרגה 1/2 כוס סוכר מגורען, 1 כף בכל פעם, מקציפים עד שנוצרות פסגות נוקשות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מקציפים חלמונים בקערה גדולה במהירות גבוהה של מיקסר במשך 4 דקות. מוסיפים בהדרגה 1/4 כוס סוכר מגורען, מכים עד עבה וחיוור (כ 2 דקות). מקציפים קליפת לימון, מיץ ושמן. מקפלים בעדינות תערובת חלבון ביצה לתערובת חלמון ביצה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קליפת לימוןקליפת לימון
חלבוניםחלבונים
חלמון ביצהחלמון ביצה
מיץמיץ
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
5
שלב 2/3 כוס קמח, פרג, אבקת אפייה ומלח, תוך ערבוב טוב עם מטרפה; מקפלים בעדינות לתערובת ביצים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
פרג זרעיםפרג זרעים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
כף בלילת עוגה לתבנית מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
אופים בחום של 350 למשך 10 דקות או עד שהעוגה קופצת לאחור כשנוגעים בה קלות במרכז. שחרר את העוגה מדפנות התבנית, והפוך למגבת כלים מאובקת עם 1 כף אבקת סוכר; מקלפים בזהירות נייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
תנורתנור
מחבתמחבת
8
מפזרים 1 כף אבקת סוכר; מגניב 1 דקה. החל בקצה צר, להפשיל עוגה ומגבת יחד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גלולגלול
9
מקום, התפר בצד למטה, על מתלה חוט; מגניב לחלוטין (כ 1 שעה).
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
10
מגלגלים את העוגה בזהירות, מסירים את המגבת.
11
שלב את הציפוי המוקצף וקורד הלימון.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
קרם לימוןקרם לימון
12
מורחים את תערובת הציפוי המוקצפת על העוגה ומשאירים שוליים בגודל 1/2 אינץ ' סביב הקצוות החיצוניים. עוגה חוזרת, ומניחים, בצד התפר כלפי מטה, על מגש. מכסים ומצננים 4 שעות. מנפים 1 כף אבקת סוכר מעל העוגה, וחותכים לפרוסות.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
אבקת סוכראבקת סוכר
מורחיםמורחים

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגה מנופהקמח עוגה מנופה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קמח עוגהקמח עוגה4largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה4largesחלמוניםחלמונים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מגורען, מחולקסוכר מגורען, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם לימון בבקבוק (כגון Crosse & Blackwell)קרם לימון בבקבוק (כגון Crosse & Blackwell)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קוקוס פתית, קלוי, אופציונליקוקוס פתית, קלוי, אופציונלי3(חוֹרֶף)אבקת סוכר, מחולקאבקת סוכר, מחולק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציפוי מוקטן קלוריות קפוא מוקצף, מופשרציפוי מוקטן קלוריות קפוא מוקצף, מופשר

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

גרמנית עובדת ממש טוב עם דורנפלדר וריזלינג. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג הגרמני משתלב נפלא עם פירות ים ושניצל, ואילו אדום גרמני כמו דורנפלדר משתלב היטב עם בשר בקר ובשר ציד. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ויינגוט פריץ ווינדיש היימרסהיימר רוטנפלס דורנפלדר. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
ויינגוט פריץ ווינדיש היימרשהיימר רוטנפלס דורנפלדר
ויינגוט פריץ ווינדיש היימרשהיימר רוטנפלס דורנפלדר
יין טעים מאוד, חזק של ארומה בולטת וצבע אדום כהה עשיר. יש לו טעם טעים של דובדבנים, פירות יער אדומים ושזיפים עם טאנינים הגונים וחלקים. המתיקות שלו נעימה והרמונית, מה שהופך אותה למהנה לאוהבי יינות לא יבשים מדי.בן לוויה טעים לקינוחים וגבינה, אך גם למנות ברביקיו ומעושנות. זהו גם יין להנאה וכובע לילה טעים מאוד