קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

ריגטוני עם ראגו לבן

ריגטוני עם ראגו לבן
ריגטוני עם ראגו לבן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 33% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 1262 קלוריות, 52 גרם חלבון, ו 65 גרם שומן כל אחד. אם יש לכם פטרוזיליה, פרמזן, מקל סלרי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב היין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ג'לי יין קינוח עם פרי הדר כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 62%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: ריגטוני עם סמרטוט ברווז., עוף ראגו וו ריגטוני, ו ריגטוני עם ראגו מהיר.

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי ההוראות, מסננים כשהיא מבושלת.שלב 2: מטגנים את הבצל, הסלרי, הגזר במעט שמן למשך 5 דקות.שלב 3: הופכים את האש ומוסיפים את הבייקון והטחון, מטגנים עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צלעות חזיר או צלעות חזיר מעצם עצם)צלעות חזיר או צלעות חזיר מעצם עצם)
ל-8 ביסקוויטים חמים, מפוצליםל-8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
בשר טחוןבשר טחון
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח
1
מוסיפים את המסקרפונה, אגוז המוסקט ו -3 / 4 מהפרמזן, מערבבים לאיחוד. זורקים דרך הפסטה המבושלת ומחממים-מתבלים לפי הטעם ומגישים עם הפטרוזיליה והפרמזן השמור.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
מסקרפונהnameמסקרפונהname
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות