קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

ריזוטו דלעת-שיטאקי עם פנקטה וצנוברים

ריזוטו דלעת-שיטאקי עם פנקטה וצנוברים
המתכון ריזוטו דלעת-שיטאקי עם פנצ'טן וצנוברים מוכן בסביבות 45 דקות והוא בהחלט אדיר ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל ים תיכוני. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה עיקרית זו כוללת 482 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. לכו לחנות ואספו אורז ארבוריו, מלח כשר, פלפל גרוס ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. עם כפית ציון 63%, המנה הזו טובה. נסו ריזוטו דלעת-שיטאקי עם פנצ'טן וצנוברים, פסטה עם אספרגוס, פנקטה וצנוברים, ו פפרדל עם פנקטה, ברוקולי וצנוברים (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו ציר עוף ו 1/2 כוס מים לרתיחה בסיר בינוני. שמור על חום על אש נמוכה. מניחים בצד 1/4 כוס תערובת ציר חמה.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים סיר גדול על אש בינונית. מחבת מעיל עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
3
מוסיפים פנקטה; מבשלים 5 דקות או עד שהם פריכים, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
4
מוסיפים פטריות, בצל ושום; מבשלים 6 דקות או עד שהם רכים. מערבבים אורז ומרווה; לבשל 1 דקה, תוך ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שוםשום
בצלבצל
אורזאורז
מרווהמרווה
5
מוסיפים יין; מבשלים 30 שניות או עד שנוזל נספג. מערבבים פנימה 1 1/4 כוסות תערובת ציר ומלח; מבשלים 4 דקות או עד שנוזל כמעט נספג, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
מלחמלח
ייןיין
6
מוסיפים את תערובת הציר שנותרה, 3/4 כוס בכל פעם, תוך ערבוב מתמיד עד שכל מנת ציר נספגת לפני שמוסיפים עוד (בערך 22 דקות בסך הכל).
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
7
מסירים מהאש; מערבבים פנימה דלעת, מסקרפונה, עירית ופלפל. מערבבים פנימה תערובת מלאי שמורה לפי הצורך עד שהריזוטו רצוי בעקביות. כף 1 כוס ריזוטו לכל אחת מ -4 קערות; מפזרים באופן שווה צנוברים.
מרכיבים שתצטרך
מסקרפונהnameמסקרפונהname
צנובריםצנוברים
דלעתדלעת
עיריתעירית
פלפלפלפל
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושלאורז לא מבושל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית דלעת משומרמחית דלעת משומר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקללא מלח-הוסיף ציר עוף (כגון סוונסון)ללא מלח-הוסיף ציר עוף (כגון סוונסון)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(חוֹרֶף)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מרווה טרייה קצוצהמרווה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)גבינת מסקרפונהגבינת מסקרפונה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ57(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)pancetta קצוץpancetta קצוץ2(חוֹרֶף)צנוברים, קלוייםצנוברים, קלויים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכובעי פטריות שיטאקי פרוסיםכובעי פטריות שיטאקי פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן