קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות50
ציון בריאות0
מגזין

שאריות לחמניות אביב הודו עם רוטב טבילה חמוץ מתוק וחמוץ

שאריות לחמניות אביב הודו עם רוטב טבילה חמוץ מתוק וחמוץ
שאריות לחמניות אביב הודו עם רוטב טבילה חמוץ וחמוץ חמוציות עשויות להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים של הר ד ' אובר. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? זה מתכון חינם חלב יש 23 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 50 מנות סועדים. אם יש לכם רוטב צדפות, פלפל גרוס, רוטב סויה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 87 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו -15 דקות. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה הווייטנאמית הזו. עם כפית ציון 17%, המנה הזו לא כל כך מצטיינת. מתכונים דומים: שאריות לחמניות אביב הודו עם רוטב טבילה חמוץ מתוק וחמוץ, רוטב חמוץ מתוק (לטבילת לחמניות ביצה ועוד), ו שאריות לחמניות אביב הודו.

הוראות

1
מחממים את שמן הזית ושמן השומשום בווק או במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה עד שהוא מנצנץ. מבשלים ומערבבים את ההודו, הגזר, השום, הפלפל השחור, הג ' ינג ' ר ותיבול השום ועשבי התיבול עד שהשום משחרר את ניחוחו, כ -2 דקות. מערבבים פנימה 2 כפות מרוטב הסויה, וממשיכים לבשל עד שהגזר מתחיל להתרכך, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את הכרוב, רוטב הצדפות ושאר 3 כפות רוטב הסויה. ממשיכים לערבב, עד שהכרוב רך ומבושל, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
רוטב צדפותרוטב צדפות
שמן שומשוםשמן שומשום
שמן זיתשמן זית
תיבולתיבול
רוטב סויהרוטב סויה
כרובכרוב
גזרגזר
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
2
מוציאים את התערובת מהחום ומניחים בצד.
3
מסננים את כל הנוזלים העודפים.
4
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). מרפדים מספר ניירות אפייה בנייר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
5
כדי למלא את העטיפות, הפרידו והניחו את עטיפות הקפיץ על משטח העבודה שלכם, כאשר נקודות הריבוע מכוונות למעלה ולמטה בצורת יהלום. כף כ -2 כפות ממילוי ההודו בשורה על פני מרכז העטיפה, וקפל את הנקודה התחתונה כלפי מעלה לכיסוי המילוי. מקפלים את שתי נקודות הצד פנימה על גבי העטיפה המקופלת, כדי לסגור את המילוי במלואו. שתי נקודות הצד צריך להיות על 1 אינץ ' זה מזה. בחוזקה אך בעדינות, גלגלו את גליל הקפיץ לגליל הדוק, וגלגלו את העטיפה כדי ללחוץ היטב על הנקודה שנותרה. הניחו את העטיפות הממולאות בצד התפר כלפי מטה על ניירות האפייה המרופדים בקלף כדי שלא ייגעו. הלחמניות צריכות להיות בערך בעובי האצבע.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות רול האביבעטיפות רול האביב
טורקיה כולהטורקיה כולה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים את הלחמניות הממולאות בתנור שחומם מראש עד שהן מתחילות להשחים, כ -15 דקות. מועכים את רוטב החמוציות בסיר על אש בינונית עד שהרוטב חלק, ואז מקציפים פנימה את הסוכר, החומץ וקורטוב של רוטב סויה. מביאים את התערובת לרתיחה, ומבשלים תוך הקצפת הרוטב, עד שהסוכר נמס והרוטב מצטמצם ומתעבה מעט, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
גלולגלול
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
תנורתנור
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
מוציאים רוטב לקערה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מגישים את הלחמניות חמות עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
רוטברוטב

מרכיבים

1בצל צהוב בינוני, קצוץכרוב מגורר דקכרוב מגורר דק1גזר, טחוןגזר, טחון507-inchs(7 אינץ ' מרובע) עטיפות אגרול(7 אינץ ' מרובע) עטיפות אגרול2ציפורןשום, טחוןשום, טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב צדפות (אופציונלי)רוטב צדפות (אופציונלי)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תערובת שום ותיבול עשבים (כגון Mrs. Dash®)תערובת שום ותיבול עשבים (כגון Mrs. Dash®)11 קילו קישואים,שמן שומשום אסייתי (קלוי) (לא חובה)שמן שומשום אסייתי (קלוי) (לא חובה)1דאש6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהודו מבושל קצוץ דקהודו מבושל קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חמוציות מוקרםרוטב חמוציות מוקרם

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

ניתן לשלב את אסיה עם גוורצטרמינר, שנין בלאן וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא.
צהוב בהיר עם ניצוצות זהב צהוב. אף מורכב ואינטנסיבי, פרחוני ומתובל בו זמנית. יש לו משקל כמו גם מתיקות, אבל זה הפוטנציאל ואת יכולת הגיל כי הוא כל כך מרשים. תווי תבלינים וג ' ינג ' ר, כמו גם חומציות עדינה, מעניקים מורכבות לפירות הצהובים והדבשים.
צהוב בהיר עם ניצוצות זהב צהוב. אף מורכב ואינטנסיבי, פרחוני ומתובל בו זמנית. יש לו משקל כמו גם מתיקות, אבל זה הפוטנציאל ואת יכולת הגיל כי הוא כל כך מרשים. תווי תבלינים וג ' ינג ' ר, כמו גם חומציות עדינה, מעניקים מורכבות לפירות הצהובים והדבשים.
Pale yellow with yellow gold sparkles. Complex and intense nose, floral and spicy at the same time. It has weight as well as sweetness, but it’s the potential and age ability that is so impressive. Spice and gingerbread notes, as well as fine acidity, lend complexity to the honeyed, yellow fruits.