קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

שמן בצל

שמן בצל
שמן בצל עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר מנות ראשונות שלך. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 148 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 36% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: שמן זית עלומה עוף וצנוניות עם פסטו הדרים, בסגנון מסעדה שום ושמן טבילת לחם עשב, ו בצל Pakora, איך לעשות Pakoras בצל / מטוגנים בצל.

הוראות

1
מחממים ווק מעל חום גבוה במשך 30 שניות.
ציוד שתשתמש בו
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
מוסיפים את שמן הבוטנים ואת הבצל, ומבשלים במשך 7 דקות, ערבוב ולהפוך את הבצל לעתים קרובות כדי למנוע שריפה כדי להבטיח אפילו בראונינג. להפחית את החום בינוני ומבשל, ערבוב לעתים קרובות, במשך 15 דקות יותר, או עד הבצל להפוך חום בהיר.
מרכיבים שתצטרך
1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
כבה את החימום. מסננים את השמן דרך מסננת בסדר רשת לתוך קערה חסינת חום, לחיצה על הבצל עם מצקת כפי שהם לנקז. אפשר לשמן להתקרר לטמפרטורת החדר. מניחים בצד את הבצלים המטוגנים כדי להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
בצל מטוגןבצל מטוגן
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3 כפות עדשים שחורות מפוצלות מעור (אורד דאל)3 כפות עדשים שחורות מפוצלות מעור (אורד דאל)
ציוד שתשתמש בו
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף
מצקתמצקת
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
4
יוצקים את השמן המקורר לתוך צנצנת זכוכית מעוקר לסגור בחוזקה. השמן ישמור בטמפרטורת החדר במשך 1 שבוע או בקירור עד 3 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות עדשים שחורות מפוצלות מעור (אורד דאל)3 כפות עדשים שחורות מפוצלות מעור (אורד דאל)
5
מעבירים את הבצל המטוגן למיכל פלסטיק, מכסים ומקררים. הם יישארו עד 3 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
בצל מטוגןבצל מטוגן
6
מאת מאסטרינג את אמנות הבישול הסיני על ידי איילין יין-פיי Lo. טקסט זכויות יוצרים © 2009 על ידי איילין יין-פיי Lo; תמונות זכויות יוצרים © 2009 על ידי סוזי Cushner. Published by Chronicle Books LLC.