קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

שעועית ירוקה דרומית

שעועית ירוקה דרומית
המתכון שעועית ירוקה דרום מוכן בערך 2 שעות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. והוא יספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 247 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם בשר חזיר כפרי, חומץ יין, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. נסו שעועית ירוקה דרומית, שעועית ירוקה בסגנון דרומי, ו שעועית ותפוחי אדמה דרום ירוקים (מתכונים דומים).

הוראות

1
למלא סיר עם מספיק מים כדי לכסות את השעועית.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הבצל והחזיר ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
חםחם
3
מוסיפים את השעועית ומבשלים לאט מאוד עד רך, על 1 שעה, או לטעום.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
4
הסר מהחום ושופכים את כל אבל רבע מהמים. מתבלים את השעועית במלח, פלפל וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
פלפלפלפל
שעועיתשעועית
מיםמים
מלחמלח
5
מניחים בקערת הגשה ומגישים עם כפית מחוררת.
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה
6
מאמר var
7
Type_27_data = {};
8
מאמר
9
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסיווג Domaine Leseurre Dry Cuvee Riesling עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.