קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות30
ציון בריאות15
מגזין

שעועית ירוקה סינית מוקפצת

שעועית ירוקה סינית מוקפצת
שעועית ירוקה סינית מוקפצת עשויה להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון זה מכין 30 מנות עם 76 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. 37 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם פלפל גרוס גס, מלח כשר, שעועית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, שלם 30, וטבעוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 89%. נסו שעועית ירוקה מוקפצת סינית, שעועית ירוקה עם צנון משומר סיני מוקפץ, ו נבטי שעועית מוקפצים ועירית סינית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בווק גדול מחממים שמן על אש בינונית-גבוהה. מערבבים שעועית ירוקה; מבשלים תוך ערבוב תדיר במשך 1 עד 2 דקות. מערבבים שום וג ' ינג ' ר; מבשלים תוך ערבוב תדיר במשך 3 עד 4 דקות. מתבלים במלח ופלפל, ואז מערבבים פנימה רוטב שעועית שחורה. ממשיכים בבישול עד שהשעועית הירוקה רכה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שעועית שחורהרוטב שעועית שחורה
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
3 כפות עדשים שחורות מפוצלות מעור (אורד דאל)3 כפות עדשים שחורות מפוצלות מעור (אורד דאל)
ציוד שתשתמש בו
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל