קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

שעועית ירוקה תאילנדית של ג'ק

שעועית ירוקה תאילנדית של ג'ק
צריך ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב ומנה צדדית פסקטריאנית? שעועית ירוקה תאילנדית של ג'ק יכול להיות מתכון עצום לנסות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 107 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך דשא לימון, שום, שמן בוטנים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק מעטים מאוד אהבו את המנה האסייתית הזאת. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. עם כפית ציון של 32% המנה הזאת די גרועה. נסו סרטנים תאילנדים עם אננס ושעועית ירוקה, קארי תאילנדי זהוב עם שעועית ירוקה, ו קארי אדום תאילנדי עם שעועית ירוקה וטופו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחית את השום, עין הציפור צ ' ילה, דשא לימון, רוטב דגים, וחלב קוקוס בבלנדר עד חלקה; להפריש. להביא סיר של מים מלוחים לרתיחה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את השעועית הירוקה ומבשלים 2 דקות; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים את שמן הבוטנים במחבת מעל חום בינוני גבוה, ומערבבים את הבצל הירוק. מבשלים ומערבבים 1 עד 2 דקות עד הבצלים הירוקים התרככו והחלו להשחים. מערבבים ברוטב מחית, ולהביא לרתיחה. מבשלים 2 עד 3 דקות, ואז מוסיפים את השעועית הירוקה. להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים את השעועית הירוקה עד מכרז, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך