קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות22
מגזין

שקשוקה

שקשוקה
המתכון ניתן לעשות שקשוקה בערך 25 דקות.. מנה אחת מכילה 324 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם יש לכם כוסברה, בצל, סוכר גלגלית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב, ולטו אובו צמחוני דיאט. עם כפית ציון של 91% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: Shakshuka הטוב ביותר, שקשוקה, ו שקשוקה.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת שיש לה מכסה, ואז מרככים את הבצל, צ ' ילי, שום וכוסברה גבעולים במשך 5 דקות עד רך. מערבבים את העגבניות והסוכר, ואז בועה במשך 8-10 דקות עד עבה. יכול להיות קפוא במשך 1 חודש.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
3 כפות עדשים שחורות מפוצלות מעור (אורד דאל)3 כפות עדשים שחורות מפוצלות מעור (אורד דאל)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
באמצעות גב כף גדולה, לעשות 4 מטבלים ברוטב, ולאחר מכן לפצח ביצה לתוך כל אחד. שים מכסה על המחבת, ואז לבשל על אש נמוכה במשך 6-8 דקות, עד הביצים נעשים לטעמך. פיזור עם עלי כוסברה ומגישים עם לחם פריך.
מרכיבים שתצטרך
לחם פריךלחם פריך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: יין מבעבע

Shakshukan בתפריט? נסה זיווג עם יין מבעבע. גם אם אתה לא עושה מימוזה, יין מבעבע הוא נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם יותר היום, ליין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, זה מנקה את החיך, אשר חשוב מאז חלמון ידוע המעיל את החיך. פרארי פרל עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
יין בלאן בלאן משובח של מצוינות שאין להפריכה, שהושג רק מענבי שרדונה מהכרמים של משפחת לונלי.לאחר תקופה ארוכה של התבגרות בבקבוק הוא הופך לסינתזה של אלגנטיות, רעננות ומורכבות הרמונית.קש צהוב עם גוונים זהובים חיוורים. זר פרחים.זר עז, אבל עדין במיוחד, עם ניחוחות של פריחת שקדים, תפוחים רנט, spiciness קלוש רמז של לחם פריך. טעם יבש, פריך ואלגנטי, עם תחושה מעוגלת מאוד מתמשך שבו אחד מוצא פתק פירותי בהיר של תפוחים בשלים, רמז אטרקטיבי של שמרים ושקדים מתוקים ונימה ארומטית במעורפל האופיינית לשרדונה.