קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות22
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

שרימפס חריף ברוטב שמנת

שרימפס חריף ברוטב שמנת
שרימפס חריף ברוטב שמנת דורש כ 20 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 744 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 51 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. אם יש לכם אבקת צ'ילי, שמנת כבדה, שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית כתית מעולה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת הבוקר כמו קינוח. זה עובד טוב כמנה עיקרית. מתכון זה מכלמתכונים יש 17 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. עם כפית ציון 79%, המנה הזו מוצקה. נסו פסטה שרימפס עם רוטב שמנת עגבניות פיקנטי, קסדילות שרימפס בגריל פיקנטי עם רוטב שמנת אבוקדו מעושן, ו טאקו שרימפס פיקנטי עם סלסת אבוקדו ורוטב כוסברה שמנת חמוצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת גדולה על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים פלפלי הבנרו ושום ומטגנים מספר דקות לשחרור הטעמים.
מרכיבים שתצטרך
צ ' ילי Habaneroצ ' ילי Habanero
פלפליםפלפלים
שוםשום
3
מוסיפים שרימפס, ומבשלים תוך ערבוב מתמיד עד ורוד, כ -5 דקות. מתבלים באבקת צ ' ילי, מלח ופלפל, תוך ערבוב לציפוי אחיד של השרימפס. מערבבים את השמנת, ומבשלים על אש נמוכה עד מחומם דרך, אבל לא מאפשרים להרתיח.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
שרימפסשרימפס
קרםקרם
4
מגישים חם עם פרוסות לחם.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות אוסטרטג לס ג ' רדינס פינו גרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
אוסטרטג לס ג ' רדינס פינו גרי
אוסטרטג לס ג ' רדינס פינו גרי
מוסמך ביודינמי ותרגול מאז 1998, הדומיין מחזיק ב -35.5 דונם של כרמים בלמעלה מ -88 חלקות נפרדות הפרושות על הכפרים אפיג, נוטלטן, איטרסווילר, ריבובילווילואלבואט. הענבים נקצרים ביד, נלחצים בעדינות ומותססים בשמרים מקומיים עד לייבוש מלא. היין מיושן אז, סור שקר, בחביות עץ אלון ישנות 228 ליטר, למשך 9 חודשים.