קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

שרימפס סקמפי עלא נורלאורה

שרימפס סקמפי עלא נורלאורה
המתכון שרימפס סקמפי עלא נורללאוראן מוכן בסביבות 50 דקות והוא בהחלט מרהיב פסקטריאן אפשרות לאוהבי אוכל ים תיכוני. מנה עיקרית זו כוללת 508 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 28 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 20 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. אם יש לכם חמאה, עגבנייה, פטרוזיליה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן זית כתית מעולה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת הבוקר כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 66%. נסו שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש, שרימפס סקמפי, ו שרימפס סקמפי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה על אש בינונית-נמוכה; מבשלים ומערבבים את השום, הפלפל, ופתיתי הפלפל האדום בשמן כ -20 דקות. מחפר את השרימפס בקמח לציפוי, ואז מנער את העודפים. מעלים את האש לבינונית-גבוהה ומערבבים פנימה את השרימפס והעגבנייה; מבשלים עד שהשרימפס ורוד, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפלפלפל
שמן זיתשמן זית
שוםשום
שרימפסשרימפס
עגבנייהעגבנייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את מיץ הלימון, היין והחמאה; ממשיכים לבשל עד שהרוטב מסמיך, כ -5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חמאהחמאה
רוטברוטב
ייןיין
3
מקשטים בפטרוזיליה להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את מארק ווסט פינו גריגיו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריגיו
מארק ווסט פינו גריגיו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדרים בגימור עדין, נקי ומתמשך.נסה לזווג עם פיש אנד צ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.