קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

תבשיל בשר מעושן

תבשיל בשר מעושן
תבשיל בשר מעושן יכול להיות רק ללא גלוטן וללא לקטוז מתכון שחיפשת. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 533 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 34 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-10 דקות. אם יש לך בשר בקר מבושל, חומץ יין, פפריקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 99 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מושלם עבור סתיו. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 81%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו בשר מעושן ונזיד כרישה, תבשיל בשר מעושן עם גבינה כחולה ועירית, ו נזיד בקר לבבי-תבשיל בשר מילוי יכול להתבצע בקלות crockpot שלך.

הוראות

1
תנור חום 160c / 140c מאוורר / גז
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מערבבים את הבשר, בצל, עגבניות, תבלינים, חומץ וסוכר בצלחת תבשיל. לכסות ולאפות במשך 2 שעות. מערבבים את השעועית ואופים במשך 30 דקות יותר (עם המכסה את אם התבשיל הוא קצת רטוב או מכסה על אם עקביות טובה), עד הבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
3
מגניב, ואז להקפיא 6-8 מנות בשקיות מזון קטנות או מיכלי פלסטיק. להפשיר במיקרוגל או לילה במקרר, ואז לחמם בבוקר ולהעביר מיכל תרמוס, או לחמם במיקרוגל בצהריים.
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה

יין מומלץ: קברנה סוביניון, Malbec, שיראז

קברנה סוביניון, מלבק ושיראז הם הבחירה הראשונה שלי לנזיד בקר. יינות אדומים מלאים אלה הם הליווי המושלם לנזיד בקר לבבי. חברת יין האסירים ... האסיר קברנה סוביניון ... עם ציון של 4.4 מתוך 5 כוכבים ... נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 54 דולר לבקבוק.
חברת יין האסיר קברנה סוביניון
חברת יין האסיר קברנה סוביניון
ניחוחות של דובדבן שחור ושזיף בשלים הם שכבות עם וניל ותבלינים אפייה. טעמי פירות כהים מרוכזים מגיעים לשיאם בשיפוע שופע, מלא וגימור ארוך.