קושימומחה
מוכן ב1 ש, 17 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

תבשיל דגים ליגורי

תבשיל דגים ליגורי
תבשיל דגים ליגורי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף המרק שלך. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 9 גרם חלבון, 53 גרם שומן, ובסך הכל של 734 קלוריות. מתכון זה משמש 6. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. אם יש לכם שמן זית, מלח כשר, יין וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זה מושלם עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר טבעוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 17 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 40%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: בורידה ליגורית (תבשיל דגים איטלקי), תבשיל פירות ים ליגורי, ו מולי דגים קלים (תבשיל דגים בסגנון דרום הודי עם קוקוס).

הוראות

1
לתבשיל: בסיר ציר בעל 6 ליטר, תחתית כבדה או בתנור הולנדי, מחממים 1/3 כוס שמן על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
תבשילתבשיל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את הגזר, הבצל והשום. מתבלים במלח ומבשלים תוך ערבוב תדיר עד שהירקות מתחילים להתרכך, בערך 5 עד 8 דקות. הפעל את החום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
גזרגזר
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
3
מוסיפים את היין ומגרדים בעזרת כף עץ את החלקים החומים הנצמדים לתחתית התבנית. מבשלים עד שרוב הנוזלים מתאדים, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
4
מוסיפים את העגבניות, המים ופתיתי הפלפל האדום. מנמיכים את האש ומביאים את התערובת לרתיחה. מכסים ומבשלים עד שהירקות רכים, בערך 18 עד 20 דקות. מתבלים את הדג במלח ומוסיפים לתבשיל. מבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד לבישול, בערך 5 עד 8 דקות. מתבלים את התבשיל במלח, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
דגיםדגים
מלחמלח
תבשילתבשיל
5
לקרוסטיני: הכניסו מתלה לתנור במרכז התנור וחממו את התנור ל 375 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
קרוסטיניקרוסטיני
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מסדרים את פרוסות הלחם בשכבה אחת על תבנית עם נייר אפייה ומזלפים שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים עד להזהבה בהירה, בערך 12 דקות. מגניב במשך 2 דקות. משפשפים את הטוסטים החמים עם הצד החתוך של השום.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מצקת את התבשיל לקערות הגשה ומקשטים בפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
9
מזלפים שמן זית ומפזרים מעל כמה פתיתי פלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שמן זיתשמן זית
10
מגישים עם הקרוסטיני.
מרכיבים שתצטרך
קרוסטיניקרוסטיני

מרכיבים

794(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)עגבניות איטלקיות מרוסקות או מחית (מומלץ: סן מרזנו)עגבניות איטלקיות מרוסקות או מחית (מומלץ: סן מרזנו)1( חצילים)גזר, קלוף וקצוץ לחתיכות 1/2 אינץגזר, קלוף וקצוץ לחתיכות 1/2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1שן שום, חצוישן שום, חצוי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולה, בתוספת תוספת לטפטוףשמן זית כתית מעולה, בתוספת תוספת לטפטוף6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, לטפטוף, בתוספת 3 כפותשמן זית, לטפטוף, בתוספת 3 כפות1בצל, קצוץבצל, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום, בתוספת תוספת לקישוטפתיתי פלפל אדום, בתוספת תוספת לקישוט454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)ג'בטה או לחם כפרי, גזוז וחתוך לפרוסות עבות 3/4 אינץג'בטה או לחם כפרי, גזוז וחתוך לפרוסות עבות 3/4 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן, כמו פינו גריג'יויין לבן, כמו פינו גריג'יו680(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פילה דג לבן, הליבוט, cod או arctic char, עור לחתוך לחתיכות 3/4 אינץפילה דג לבן, הליבוט, cod או arctic char, עור לחתוך לחתיכות 3/4 אינץ