קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

תותים-ביסקוויטים שקדים

תותים-ביסקוויטים שקדים
עוגיות תות-שקדים יכולות להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 135 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. והוא יספק כ 30 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל הסקוטי הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. אם יש לכם תותים, מלח, סוכר ממתקים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular עצום כל כך של 16%. נסו תותים-ביסקוויטים שקדים, עוגיות שקדים תות, ו עוגיות שוקולד שקדים בטעם תות {Vegan} (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 400 וקו 2 גיליונות אפייה עם נייר קלף. בקערה גדולה, לשלב את כל המטרה ואת קמחי מאפה חיטה מלאה עם סוכר מגורען, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח. באמצעות בלנדר מאפה או 2 סכינים, לחתוך את החמאה עד התערובת דומה ארוחה גסה. מערבבים את 1 1/4 כוסות של חלב חמאה ומקפלים בזהירות את התותים פרוסים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סודה לשתייהסודה לשתייה
תותיםתותים
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
חיטהחיטה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
בלנדרבלנדר
קערהקערה
תנורתנור
2
באמצעות כף גלידה או כף, לגרוף את הבצק לתוך 16 תלוליות על סדיני האפייה מוכנים.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
סרגל אונדססרגל אונדס
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מברישים את הלחמניות עם חלב חמאה ומפזרים את הסוכר turbinado.
מרכיבים שתצטרך
סוכר Turbinadoסוכר Turbinado
חלב-חמאהחלב-חמאה
4
אופים בשלישים העליונים והתחתונים של התנור במשך 30 עד 35 דקות, עד הלחמניות הן זהובות ומבושלות דרך; להעביר את המחבתות מלפנים לאחור מלמעלה למטה באמצע אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
תן הלחמניות להתקרר על מדף במשך 30 דקות.
6
מנמיכים את טמפרטורת התנור ל-35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מורחים את השקדים בצלחת עוגה וטוסט במשך כ 8 דקות, עד הזהב. בינתיים, בקערה קטנה, לטאטא את הסוכר של ממתקים עם חלב חמאה, תמצית שקדים ומלח. כסה ותן לעמוד בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תמצית שקדיםתמצית שקדים
חלב-חמאהחלב-חמאה
שקדיםשקדים
מורחיםמורחים
טוסטטוסט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
8
טפטף את הלחמניות עם זיגוג, ואז למעלה עם השקדים, לחיצה כדי לעזור להם לדבוק.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
זיגוגזיגוג
9
תן יבש במשך 10 דקות, ולאחר מכן לשרת.

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תמצית שקדים טהורתמצית שקדים טהור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה, ועוד לצחצוחחלב חמאה, ועוד לצחצוח3(חוֹרֶף)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים30ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים פרוסיםתותים פרוסים2(חוֹרֶף)סוכר turbinado, נקרא גם סוכר בגלםסוכר turbinado, נקרא גם סוכר בגלם1stickחמאה קרה ללא מלח, בשלישיתחמאה קרה ללא מלח, בשלישית3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מאפה מחיטה מלאהקמח מאפה מחיטה מלאה