קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

תענוג של בודהה

תענוג של בודהה
תענוג של בודהה עשויים להיות התוספת שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 13 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 220 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך רוטב צדפות צמחוני, סוכר, מים רותחים חמים בתוספת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכונים דומים: תענוג של בודהה, Buddha ' S Delight (Jai), ו תענוג של בודהה.

הוראות

1
משרים פטריות ב 5 כוסות מים רותחים-חמים בקערה, שמירה על אותם שקועים עם צלחת קטנה ולהפוך פטריות מעל מדי פעם, עד מתרכך וקריר מספיק כדי להתמודד, כ -30 דקות. לסחוט עודף נוזלים מן הכובעים בחזרה לתוך קערה, נוזל מילואים, ואז לחתוך ולהשליך נובע פטריות.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים כובעים לתוך 1 אינץ ' טריזים.
3
בעוד פטריות להשרות, בקפידה לשבור עורות שעועית חצייה חצי, ואז חצי כל חלק לחצות שוב.
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים לקערה, ואז מוסיפים מספיק מים רותחים-חמים כדי לכסות ולספוג, מסתובבים מדי פעם, עד מתרכך, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
אם משתמשים במבוק טרי, לקצץ ישבנים של יורה, ואז יורה חצי לאורכו עם סכין כבדה חדה. משוך את ולהשליך עלים מן יורה, ולאחר מכן להסיר כל פגמים עם סכין חיתוך חדה (אל תדאג דפוס מנוקד טבעי לאורך בסיס של יורה).
מרכיבים שתצטרך
6
מכסים במבוק טרי או קפוא עם מים קרים על ידי 1 אינץ ' בסיר 2 ליטר ולהביא לרתיחה. מרתיחים 2 דקות, ואז לנקז במסננת ולשטוף מתחת למים קרים. חזור על רותחים ושטיפה, ולאחר מכן לארגן חצאי במבוק, לחתוך צדדים למטה, על קרש חיתוך לחתוך במבוק לאורכו לפרוסות בעובי 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
7
משרים אטריות במים קרים כדי לכסות עד מרכך, כ 5 דקות, ולאחר מכן לנקז במסננת ולהעביר לקערה.
מרכיבים שתצטרך
8
מסננים עורות שעועית מסננת. כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, לסחוט יבש לחתוך לרוחב לחתיכות 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
9
חצי טופו לאורכו, ואז לחתוך כל חצי לרוחב לפרוסות בעובי 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
10
שמן חום בסיר כבד רחב 5-6 ליטר מעל חום מתון עד חם אבל לא מעשן.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים ג ' ינג ' ר ושום ומבשלים, ערבוב, 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים פטריות, עורות שעועית, במבוק, ואגוזי גינקו ומבשלים, ערבוב, 2 דקות. מערבבים ברוטב צדפות, רוטב סויה, יין אורז, וסוכר ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיפים נוזלים שמורים להשריית פטריות ומביאים לרתיחה. בעדינות מערבבים טופו נבטים סויה, ואז להפחית את החום נמוך ומבשלים, מכוסה, 15 דקות. מערבבים בעדינות אטריות ומבשלים, מכוסה, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
14
מוסיפים לבבות רומיין (סיר יהיה מלא) ופונים מעיל, ואז מבשלים, מכוסה, עד רומיין מכרז, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1
* פטריות, עורות שעועית, אטריות יכול להיות ספוג (אבל לא סחוט) 1 יום קדימה ומקורר שלהם השריית נוזל בנפרד, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז (מילואים פטריות השריית נוזל) לפני השימוש.* נבטי במבוק ניתן לבשל 1 יום קדימה ומקורר לחלוטין, ואז לחתוך ומקורר במים קרים, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
3
לנקז לפני השימוש.* תענוג בודהה, ללא רומיין, יכול להתבצע 2 שעות קדימה ונשמר בטמפרטורת החדר, נחשף. מביאים לרתיחה ולהמשיך עם מתכון.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)טרי או מופשר קפוא נבטי במבוק גדוליםטרי או מופשר קפוא נבטי במבוק גדולים2שעועית יבשה עורות curd (2 עוז סה שעועית יבשה עורות curd (2 עוז סה " כ)57(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)אטריות חוט שעועית דק מאוד (2 skeins קטן; הידוע גם בשם צלופן, זכוכית, או אטריות שעועית מונג)אטריות חוט שעועית דק מאוד (2 skeins קטן; הידוע גם בשם צלופן, זכוכית, או אטריות שעועית מונג)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אורז סיני (רצוי Shaoxing) או שרי יבש בינונייין אורז סיני (רצוי Shaoxing) או שרי יבש בינוני1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף(1/2 אינץ') חתיכת זנגביל טרי, קלופים מאוד פרוס דק 2 שום, קצוץ(1/2 אינץ') חתיכת זנגביל טרי, קלופים מאוד פרוס דק 2 שום, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה קל (רצוי פנינה נהר גשר המותג)רוטב סויה קל (רצוי פנינה נהר גשר המותג)85(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)12 פטריות שחורות מיובשות גדולות12 פטריות שחורות מיובשות גדולות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים קליפה אגוזים טרי או קפואקלופים קליפה אגוזים טרי או קפוא796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב צדפות צמחונירוטב צדפות צמחוני2לבבות רומיין, גזוז לרבעים לאורכו, ולאחר מכן לחתוך לחתיכות 2 אינץ ' (6 כוסות)לבבות רומיין, גזוז לרבעים לאורכו, ולאחר מכן לחתוך לחתיכות 2 אינץ ' (6 כוסות)113(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)כוסות סויה טרי נבטיםכוסות סויה טרי נבטים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.(U-12) שרימפס(U-12) שרימפס227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)עוגת טופו טרייה משרד, או עוגת 1/2 מחבילת 14-16 עוז, שטפה ומרוקנתעוגת טופו טרייה משרד, או עוגת 1/2 מחבילת 14-16 עוז, שטפה ומרוקנת2(חוֹרֶף)שמן בוטנים או ירקותשמן בוטנים או ירקות1בצל צהוב בינוני, קצוץמים רותחים-חמים בתוספת נוספת עבור השריית עורות שעועיתמים רותחים-חמים בתוספת נוספת עבור השריית עורות שעועית