קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

תערובת תיבול

תערובת תיבול
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל תערובת תיבול. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 5 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שן שום, פפריקה, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו מרינדה זולה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 15% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: תערובת תבלינים תוצרת בית, תערובת תיבול תוצרת בית (ללא חלב + Paleo), ו מערבבים ומתאימים טורטיות צמחוניות.

הוראות

1
מערבבים יחד את כל החומרים עד מעורבב.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.