קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

תפריט חג המולד של קנווד: אין עוגת גבינה כתומה שוקולד

תפריט חג המולד של קנווד: אין עוגת גבינה כתומה שוקולד
אם $ 1.85 למנה נופל בתקציב שלך, קנווד תפריט חג המולד: אין עוגת גבינה כתומה שוקולד לאפות עשויה להיות מדהימה ללא גלוטן מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 595 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 51 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. חג המולד יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מסקרפונה, טיפות שוקולד חלב, שוקולד חלב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 36%. הציון הזה די גרוע. נסו תפריט חג המולד של קנווד: ריבועי ערמונים שוקולד, עוגיות חג המולד: עוגיות חג המולד הנורבגיות, סהרוני שימור שזיפים מתובלים גזר ותפוז שוקולד, ו עוגת גבינה כתומה ללא אפייה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מרפדים תבנית קפיצית של 20 סנטימטרים בקלף אפייה.שלב 2: כדי להפוך את הבסיס בליץ את העיכול במעבד ואז להוסיף את החמאה המומסת ושוקולד צ ' יפס - דופק עד לאיחוד. לוחצים לתבנית ומצננים 20 דקות.שלב 3: כדי לגרום לציפוי להמיס את החלב והשוקולד המריר (אני עושה זאת בזהירות במיקרוגל) ומניח בצד להתקרר.שלב 4: במיקסר עומד מערבבים יחד את גבינת השמנת והמסקרפונה עד לאיחוד ואז שופכים פנימה את השוקולד המומס וגרידת התפוז. לאחר שילוב לשפוך לתוך פח ולהשאיר להגדיר במקרר (לילה רצוי).
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
שוקולד מרירשוקולד מריר
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
גרידה כתומהגרידה כתומה
מסקרפונהnameמסקרפונהname
3 (1.4 אונקיות) חטיפי שוקולד חלב-טופי, כגון הית' או סקור, קצוצים דק3 (1.4 אונקיות) חטיפי שוקולד חלב-טופי, כגון הית' או סקור, קצוצים דק
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות