קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תרד וריקוטה גנודי

תרד וריקוטה גנודי
תרד וריקוטה גנודי יכול להיות רק הצד המנה שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 532 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 40 גרם שומן. 132 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך פטריות פורצ'יני, מלח, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו נודי ריקוטה תרד עם רוטב עגבניות רוזמרין (פחמימות נמוכות), ריקוטה נאודי של אפריל בלומפילד, ו ריקוטה גנודי עם רוטב פומודורו (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מערבבים את הריקוטה, תרד, פרמזן, קמח, פירורי לחם, מלח, פלפל, אגוז מוסקט וביצים יחד. הפוך 2 כדורים קטנים ומבשל מבחן על ידי הצבת אותם במים רותחים עד שהם צפים, ואז הלם במים קרים. תטעם. אם הם רכים מדי ולא מחזיקים יחד, להוסיף עוד קמח או פירורי לחם ולבדוק שוב.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
פרמזןפרמזן
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
תרדתרד
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ביצהביצה
מלחמלח
2
חלק את כל הנודי ולהתגלגל לתוך כדורים. מבשלים במים רותחים עד שהם צפים, כ -2 דקות, והלם במים קרים. מעיל בשמן זית ושמורה עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
מיםמים
גלולגלול
3
עבור puree פורצ ' יני: כדי caramelize שאלוט, לחמם מחבת גדולה לטגן על חום גבוה, להוסיף כמה כפות שמן זית, ולאחר מכן להוסיף את שאלוט. אפשר לצבוע בצד אחד, ואז להנמיך את החום ומערבבים. לאט לבשל עד רך ומתוק, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מטגנים את הפטריות יחד עם שאלוט עד צבע בהיר ומכרז, על 4 דקות. מתבלים עם מלח וצ ' ילי, וזיעה במשך 3 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שאלותשאלות
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מלחמלח
5
יוצקים את הנוזל מפטריות פורצ ' יני hydrated למחבת. אפשר לבשל במשך כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להעביר את התוכן לתוך בלנדר מחית עד עקביות חלקה.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
7
הוסף מים אם התערובת נעשית עבה מדי בבלנדר וזה מפסיק לנוע.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
8
מוסיפים שמן זית תוך מיזוג כדי סיום וטעם לתיבול. מסננים את הרוטב. שמור עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תיבולתיבול
רוטברוטב
9
כדי לשרת: לחמם את פירה פורצ ' יני ושמורה. מחממים את הנודי במחבת עם מים מלוחים וחמאה מומסת. צלחת פירה פורצ ' יני, מקום נודי על גבי העליון עם גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
חמאהחמאה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

28(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פטריות אשור חומות, פרוסותפטריות אשור חומות, פרוסות4(חוֹרֶף)חמאה מומסת לחימום מחדשחמאה מומסת לחימום מחדש1צביטהצבוט פתיתי צ'יליצבוט פתיתי צ'ילי28(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פטריות פורצ'יני מיובשות, hydrated, ולאחר מכן סחוט יבש, נוזלי שמורותפטריות פורצ'יני מיובשות, hydrated, ולאחר מכן סחוט יבש, נוזלי שמורות85(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פטריות פורצ'יני טריות, פרוסותפטריות פורצ'יני טריות, פרוסות2חלמוניםחלמונים4(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1צביטהקורט אגוז מוסקט מגורדקורט אגוז מוסקט מגורד6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, לציפוישמן זית, לציפוי3(חוֹרֶף)פירורי לחם pankoפירורי לחם panko1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר, בתוספת יותר להגשהפרמזן מגורר, בתוספת יותר להגשה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3שאלוט, ג'וליאן.שאלוט, ג'וליאן.454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)ריקוטה חלב פרה, סחוט במסננת לפחות 2 שעותריקוטה חלב פרה, סחוט במסננת לפחות 2 שעות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד, מוקפץ וקצוץ דקתרד, מוקפץ וקצוץ דק