קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

Bite-גודל Antipast-סלט

Bite-גודל Antipast-סלט
Bite-Size Antipast-Salad עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון נטול גלוטן, ראשוני וקטוגני זה מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 29 גרם חלבון 63 גרם של שומן, וסך הכל 763 קלוריות. לכו לחנות ותרימו רסיסים, מפוארים ו / או זיתים, במרינדה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו עוגיות בגודל ביס, עוגת פירות בגודל ביס, ו כדורי הבשר בגודל ביס הטוב ביותר של אמא (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים חומץ לקערה ומקציפים בשמן זית כתית מעולה ומלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את הגבינות, פלפלים, ארטישוקים, פפרוני, סלמי, זיתים, עגבניות, חסה ובזיליקום. מערבבים את הסלט ומקררים ומגישים עם ארוחת הערב.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
פפרוניפפרוני
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
פלפליםפלפלים
זיתיםזיתים
סלאמיסלאמי
באזיל!באזיל!

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות ארטישוק במים, מנוקז ורבעיםלבבות ארטישוק במים, מנוקז ורבעים2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2גזר, קצוץגזר, קצוץ2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ1pintsעגבניות ענבים, לחתוך 3 ב 1/2 ולהשאיר חבורה שלמהעגבניות ענבים, לחתוך 3 ב 1/2 ולהשאיר חבורה שלמה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בוקונצ'יני, חתיכות בגודל ביס של מוצרלה, רגיל או מושרה, סחוט ואז חצוי עם סכין או מספריים מטבחבוקונצ'יני, חתיכות בגודל ביס של מוצרלה, רגיל או מושרה, סחוט ואז חצוי עם סכין או מספריים מטבח3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מגולענים בשחור ו/או ירוק מגולענים, כמו קלמטה וזיתים סיציליאניים, הממוקמים בפחי צובר ליד דלפק המעדנייה בשוק שלכםזיתים מגולענים בשחור ו/או ירוק מגולענים, כמו קלמטה וזיתים סיציליאניים, הממוקמים בפחי צובר ליד דלפק המעדנייה בשוק שלכם24פרוסות1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרובולונה חדה, חתוכה לחתיכות או מתפוררת לחתיכות גדולות (גבינה חדה כמו זו יכולה להתפרק ממש בקלות)פרובולונה חדה, חתוכה לחתיכות או מתפוררת לחתיכות גדולות (גבינה חדה כמו זו יכולה להתפרק ממש בקלות)2פלפלים אדומים קלויים שלמים, מנוקזים וחותכים לחתיכות בסכין או במספרייםפלפלים אדומים קלויים שלמים, מנוקזים וחותכים לחתיכות בסכין או במספריים1לב חסה רומיין, לחתוך לחתיכות בגודל ביס עם סכין או מספרייםלב חסה רומיין, לחתוך לחתיכות בגודל ביס עם סכין או מספריים151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מעדנייה פרוס Genoa סלמי (לא כל כך דק על לחתוך) קצוץ בסכין או מספריים לחתיכות בגודל ביסמעדנייה פרוס Genoa סלמי (לא כל כך דק על לחתוך) קצוץ בסכין או מספריים לחתיכות בגודל ביס4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל15עלי בזיליקום, קרועים או חתוכים לרסיסים.עלי בזיליקום, קרועים או חתוכים לרסיסים.