קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות100
מגזין

Cannellini Minestrone

Cannellini Minestrone
המתכון Cannellini Minestrone יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 8 . מנה זו מכילה סביב 14 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 253 קלוריות. גשו לסופר וקנו שעועית קנליני, פטריות פורצ'יני, צ' ארד שוויצרי קרוע, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. עם כפית ציון של 88% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: מרק הירקות ואת Minestrone - le bouillon de légumes et la minestrone, מטבל שעועית קנליני, ו בקלה מעושן וקנליני.

הוראות

1
מיון ושטיפת שעועית; מניחים בקערה גדולה. מכסים במים עד 2 סנטימטרים מעל שעועית; לכסות ולתת לעמוד במשך 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מסננים ושוטפים את השעועית.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
3
מערבבים שעועית 8 כוסות מים בתנור הולנדי גדול; מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 1 1/2 שעות או עד שעועית מכרז.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
מערבבים פטריות ומים רותחים כדי לכסות בקערה קטנה. לכסות ולתת לעמוד 30 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מסננים וקוצצים.
6
מניחים 2 כוסות שעועית מבושלת בבלנדר או מעבד מזון. תהליך עד חלקה; להחזיר שעועית מחית למחבת. מערבבים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
7
חום 1 כף שמן במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים בצל, סלרי ושום; מבשלים 10 דקות או עד שהירקות רכים. מערבבים פטריות, פטרוזיליה, ואת 4 החומרים הבאים (דרך צ ' ילי); לבשל במשך 3 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פטריותפטריות
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
בצלבצל
9
מוסיפים תערובת בצל וכרס שעועית במחבת; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות או עד chard הוא מכרז. מצקת מרק לתוך קערות בודדות; טפטוף עם שמן.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
Chard שוויצריChard שוויצרי
בצלבצל
מרקמרק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
מחבתמחבת

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית קנליני יבשהשעועית קנליני יבשה28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורצ'יני מיובשות (אודותפטריות פורצ'יני מיובשות (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי קצוץ דקבזיליקום טרי קצוץ דק2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק1שן שום, טחוןשן שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)4(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קרועות chard שוויצרי (אודותכוסות קרועות chard שוויצרי (אודות2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון