קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות17
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Chilaquiles בטטה עם רוטב סלסה ססגוני

Chilaquiles בטטה עם רוטב סלסה ססגוני
המתכון Chilaquiles בטטה עם סלסה גרידל Rojan מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 241 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו. אם יש לך מלח, צ'ילי jalapeño, שן שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סלסה רוחה, סלסה רוחה, ו סלסה רוחה (מתכונים דומים).

הוראות

1
פורסים בצל אחד לרצועות דקות מאוד.
מרכיבים שתצטרך
2
לשלב עם חומץ בקערה ולהניח בצד. קוצצים את הבצל השני בגסות ומניחים בצד. בקערת ערבוב, לטאטא את שמנת חמוצה וחלב יחד.
מרכיבים שתצטרך
3
במחבת גדולה, יוצקים מספיק שמן צמחי לבוא 1/4 אינץ ' את הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים את השמן מעל חום בינוני עד עישון קל. מטגנים את הטורטיות, 1 או 2 בכל פעם (או רבים ככל שיתאימו במחבת), רק עד פריך, על 1 דקה. (ייתכן שיהיה עליך להוסיף קצת יותר שמן עבור טורטיות כמה האחרון.)
מרכיבים שתצטרך
5
ניקוז על מגבות נייר.
6
מניחים את המניה בסיר ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את tomatillos ומבשלים עד מכרז, כ 6 דקות; לנקז, הזמנת המניה.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים את tomatillos, jalapeños, בצל קצוץ, שום, וכוסברה בבלנדר או מעבד מזון להתמזג עד חלקה. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
9
במחבת גדולה מעל חום בינוני, מחממים את הירק מקצר עד לעישון קל.
מרכיבים שתצטרך
10
יוצקים את תערובת tomatillo ומערבבים כל הזמן במשך כ 5 דקות, עד עבה כהה.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את המניה השמורה ומביאים לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות; הרוטב צריך להיות עבה מספיק כדי המעיל האחורי של כף. בינתיים, מחממים את התנור ל 350 ° F.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים את תפוחי האדמה המתוקים לסיר של מים מלוחים רותחים ו blanch במשך 3 דקות, או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
13
מסננים ורעננים במי קרח כדי לעצור את תהליך הבישול.
מרכיבים שתצטרך
14
קו 8 אינץ ' מרובע אפייה מחבת עם טורטיות 3; הם יחפפו מעט.
מרכיבים שתצטרך
15
יוצקים רבע מהרוטב tomatillo על גבי, ויוצקים רבע מתערובת חלב שמנת חמוצה על גבי הרוטב. למעלה עם רבע מהגבינה, ולמקם שליש poblanos ותפוחי אדמה מתוקים מעל הגבינה. חזור על תהליך זה עם טורטיות הנותרים, רוטב, תערובת שמנת חמוצה, וגבינה: השכבה העליונה לא תהיה poblanos או בטטה.
מרכיבים שתצטרך
16
מכסים את תבנית האפייה בנייר כסף ואופים במשך 30 דקות, או עד שהגבינה נמסה ותוססת.
מרכיבים שתצטרך
17
הסר העליון עם בצל מרוקן במרינדה.
מרכיבים שתצטרך
18
מגישים עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
19
דרום-מערב צמחוני מאת סטפן פילס
20
Clarkson N. Potter

מרכיבים

12טורטיות תירסטורטיות תירס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אדום או חומץ פירותחומץ יין אדום או חומץ פירות1שן שום, choopedשן שום, chooped2jalapeño צ'ילי, זרע וקצוץjalapeño צ'ילי, זרע וקצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי מגוררתגבינת מונטריי מגוררת2smallsבצלבצל2poblano chiles, קלויים, קלופים, זרע, חתוךpoblano chiles, קלויים, קלופים, זרע, חתוך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות גרידל סלסה צ'יפוטלהעגבניות גרידל סלסה צ'יפוטלה10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בטטה (על, קלופים דק חתוךבטטה (על, קלופים דק חתוך8tomatillos, קליפה, שטוף, וביתרtomatillos, קליפה, שטוף, וביתר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קיצור ירקות או שמן צמחיקיצור ירקות או שמן צמחי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי ירקות, תוצרת בית או חנות-קנהמלאי ירקות, תוצרת בית או חנות-קנה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.