קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות1
ציון בריאות99
מגזין

Crock Pot Chicken Cacciatore

Crock Pot Chicken Cacciatore
Cacciatore עוף בסיר קרוק עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון המנה העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 3759 קלוריות, 221 גר' של חלבון, ו 162 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-10 דקות. גשו לסופר וקנו פטריות, עלי טימין, פלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. וזה יוצא מן הכלל. נסו Cacciatore עוף (סיר חרס), Cacciatore עוף בסיר קרוק, ו Cacciatore עוף סיר קרוק עבור # SundaySupper (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Brancaia קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
Brancaia Chiant Classico Riserva
Brancaia Chiant Classico Riserva
זה קיאנטי Classico Riserva מראה ניחוחות פירות טרופיים ושחורים, עם הערות של אגוז ושקד על החיך. היין בעל הגפן הסנג ' ובזי המשובח ביותר מבין שניים מכרמי האחוזה שלנו, אחוזת ברנקאיה וכרם פופי, בעל צבע אדום-אודם צפוף וגימור ארומטי וארוך.תערובת: 80% סנג ' ובזה, 20% מרלו