קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

Raita (יוגורט ומלפפון הודי תבלין)

Raita (יוגורט ומלפפון הודי תבלין)
המתכון Raita (יוגורט הודי מלפפון תבלין) מוכן תוך כ 45 דקות,. והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 41 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו בצל, מלפפון, כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. רק מעטים מאוד אהבו את ארוחת הבוקר הזו. עם כפית ציון של 33% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: מלפפון Raita (מתכון יוגורט הודי), Raita הודי (תערובת מלפפון), ו Raita יוגורט מלפפון.

הוראות

1
מניחים מלפפון במסננת, ומפזרים מלח. לזרוק היטב; לנקז במשך 30 דקות. לשטוף עם מים קרים; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים מלפפון על מספר שכבות של מגבות נייר; כיסוי עם מגבות נייר נוספות.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו לעמוד 5 דקות, לחיצה למטה מדי פעם.
4
מערבבים את המלפפון, יוגורט, ואת החומרים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Aichenberg Premium Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.