קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

Rasam עלה זנגביל וקארי

Rasam עלה זנגביל וקארי
מתכון זנגביל וקארי עלה Rasam מוכן תוך כ 45 דקות,. והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 368 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 28 גרם שומן. אם יש לכם מלח, שמן צמחי, דבק תמרינדי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: Milagu Rasam – Pepper Rasam / Rasam דרום הודי מהיר s, כיצד להפוך את horsegram rasam / Kollu Rasam / Kulith Rasam, ו rasam ללא אבקת rasam, איך לעשות rasam / rasam s.

הוראות

1
מניחים את העדשים, 4 כוסות מים, כורכום, ומלח בסיר גדול ומבשלים מעל חום בינוני גבוה עד העדשים הם מכרז, כ -30 דקות, לעתים קרובות ברפרוף את כל קצף עם כף.
מרכיבים שתצטרך
כורכוםכורכום
עדשיםעדשים
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בסיר כבד-תחתון, מחממים את השמן על חום בינוני ומוסיפים את עלי הקארי, ערבוב עד ריחני מאוד, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
עלי קאריעלי קארי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
הסר 4 עלים ושמור לקישוט. לשמן, מוסיפים את זרעי החרדל, asafetida, זנגביל ועגבניה ומבשלים עד שהעגבנייה מתחילה להתייבש, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי חרדלזרעי חרדל
אספוטידהאספוטידה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
עגבנייהעגבנייה
שמן בישולשמן בישול
4
מוסיפים את העדשים, 2 1/4 כוסות מים, חלב קוקוס, תמרינד ופלפל שחור ומביאים לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים עוד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
חלב קוקוסחלב קוקוס
תמרינדי.תמרינדי.
עדשיםעדשים
מיםמים
5
מתבלים במלח ומגישים חם, מעוטר בעלי קארי מטוגנים.
מרכיבים שתצטרך
עלי קאריעלי קארי
מלחמלח
6
מהטעמים הראשונים: המסע הקולינרי של השף ההודי מאת ויקאס קאנה. מתכונים זכויות יוצרים © 2011 by Vikas Khanna; צילום © 2011 Vikas Khanna, Andrew Blackmore-Dobbyn, And רוני Bhardwaj. Published by Lake Isle Press.

ציוד

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Laurenz V מילואים מקסים Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!