קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

Satays מלזי

Satays מלזי
סאטיי מלזי דורש סביב 3 שעות ו-50 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 974 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 67 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך ממרח שרימפס, כורכום הקרקע, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. , שהוא מוצק. נסו סאטיי עוף ברביקיו, למונגראס חזיר סאטיי, ו סאטיי צלעות חזיר עם רוטב בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את חתיכות העוף או בשר בקערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מוסיפים את lemongrass, בצל, שמן, זנגביל, ותבלינים ותבלינים. לכסות ולשרות במקרר במשך כ 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
עשב לימוןעשב לימון
תיבולתיבול
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
תבליניםתבלינים
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
3
מחממים גריל, עדיף פחם, עד בינוני גבוה. בינתיים, להסיר עוף או בשר מן המרינדה ושיפוד (אם באמצעות שיפודים מעץ, הקפד להשרות אותם במשך 30 דקות לפני השימוש). גריל במשך 3 עד 5 דקות או עד מבושל דרך, מפנה באמצע.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
4
מגישים עם רוטב בוטנים ועוגות אורז ומקשטים עם מלפפון ובצל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב בוטניםרוטב בוטנים
עוגות אורזעוגות אורז
מלפפוןמלפפון
בצלבצל
5
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את הבצל, ממרח שרימפס, כורכום, עשב לימון וצ ' ילי. מערבבים לשלב ומבשלים על חום בינוני עד ריחני ובצל רך.
מרכיבים שתצטרך
BelacanBelacan
עשב לימוןעשב לימון
כורכוםכורכום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
7
מוסיפים חלב קוקוס ומים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
מיםמים
8
מוסיפים סוכר, מלח ובוטנים. מערבבים כל הזמן על חום בינוני ומבשלים עד שהרוטב מתעבה.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים
רוטברוטב
סוכרסוכר
מלחמלח
9
הסר את גבעול lemongrass לשרת חם או בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
עשב לימוןעשב לימון

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ללא עור או סטייק אגף בשר, לחתוך לרצועות 1 אינץירכיים עוף ללא עור או סטייק אגף בשר, לחתוך לרצועות 1 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן תירסשמן תירס3(חוֹרֶף)שמן תירסשמן תירס4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלפפונים פרוסים, לקישוטמלפפונים פרוסים, לקישוט1אינץג'ינג'ר טרי, קצוץ דקג'ינג'ר טרי, קצוץ דק6(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כורכום הקרקעכורכום הקרקע11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1מעקבעשב לימון, מרוסקעשב לימון, מרוסק2ביוןעשב לימון, מרוסק וקצוץ גסעשב לימון, מרוסק וקצוץ גס4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל קוביות, לקישוטבצל קוביות, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור גספלפל שחור גס4smallsצ'ילי אדום מיובש, מתפוררצ'ילי אדום מיובש, מתפורר1בצל אדום, לרבעיםבצל אדום, לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים, קצוצים בערךבוטנים קלויים, קצוצים בערך11 קילו קישואים,ממרח שרימפסממרח שרימפס6(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1בצל לבן, קצוץ דקבצל לבן, קצוץ דק