קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות20
מגזין

VELVEETAÂ ® מחבת ארוחות-טונה

VELVEETAÂ ® מחבת ארוחות-טונה
ארוחות מחבת VELVEETA® - טונה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 16 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 343 קלוריות. מתאים ל-5 מנות. מתכון זה ממתכונים קראפט יש 1 אוהדים. אם יש לכם קרם knudsen, velveetaâ, אפונהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו מחבת נקניק VELVEETA® , מחבת פשטידת רועים® VELVEETAÂ, ו VELVEETA® טונה & אטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא 2 כוסות מים לרתיחה במחבת nonstick גדולה. מערבבים בפסטה. להפחית את החום בינוני; מחבת כיסוי עם מכסה הדוק. מבשלים 10 עד 15 דקות או עד פסטה הוא רך ורק קצת מים נשאר במחבת.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים VELVEETA, טונה ואפונה. מבשלים עד VELVEETA נמס לחלוטין, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת Velveetaגבינת Velveeta
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
3
הסר מהחום. מערבבים שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו Grgich Hills Estate. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 47 דולר לבקבוק.
Grgich Hills Estate Merlot
Grgich Hills Estate Merlot
מרלו אקלימי קריר עם טעמי פירות בהירים וחומציות נעימה מהפה מהכרמים של גבעות גריץ ' בדרום עמק נאפה, הגדל ללא דשנים מלאכותיים, חומרי הדברה או קוטלי עשבים. עם ניחוחות מורכבים להפליא של חמוציות, ארז ואגוזי לוז קלויים, יין זה הוא השותף המושלם עם בשר טנדרלוין, מתלה של כבש או חזיר קלוי.